Sunday, 2 June 2013

Αχ, αυτές οι καμπύλες σου!

 
Μια φορά κι έναν καιρό, τα εξώφυλλα και οι στήλες των lifestyle περιοδικών γέμιζαν με κοκκαλιάρες Barbie...
Όσες διαθέταμε έναν μεγαλούτσικο πωπό ή μερικά κιλάκια παραπάνω, τρέχαμε να αγοράσουμε τις κελεμπίες του Ντέμη Ρούσου και φροντίζαμε να καθόμαστε πίσω - πίσω στα πάρτι, στην γωνία ή στο σκοτάδι, γιατί μας είχαν πει πως το μαύρο (του σκοταδιού ντε) αδυνατίζει.
Και ζήσαν αυτές καλά (και πεινασμένες) κι εμείς καλύτερα (μπουκωμένες με ένα διπλό πιτόγυρο για να πνίξουμε τον πόνο μας)!
Τα χρόνια όμως πέρασαν και μερικές θαρραλέες γυναίκες έκαναν το μεγάλο μπαμ, κατακτώντας περίοπτη θέση στις στήλες του life style, με τα πάχη τους - τα κάλλη τους. Να ‘ναι καλά!
Η Beyonce με τον διόλου ευκαταφρόνητο πωπό της, έβαλε τις αμερικάνες να τρέχουν σαν τρελές στους πλαστικούς χειρούργους, όχι για λιποαναρρόφηση, αλλά για προσθετική γλουτών.
Η δική μας Βίκυ (Σταυροπούλου) καβάλησε την μηχανάρα του Αλέξη (Γεωργούλη) και χάθηκαν στο ηλιοβασίλεμα.
Η βιομηχανία μόδας «μυρίστηκε χρήμα» κι έριξε μια προσεκτική ματιά σε εκείνες τις σκοτεινές γωνιές των πάρτι, για να ανακαλύψει ένα μεγάλο αριθμό γυναικών, που δεν χωρούσαν στα νούμερα της δίμετρης υποσιτισμένης κούκλας που περιδιαβαίνει τις πασαρέλες, με τα κοκαλιάρικα πόδια της. Γυναίκες νέες, όμορφες, αξιόλογες, που διψούσαν για μόδα και στιλ.
Σχεδιαστές και οίκοι μόδας εντάσσουν πια στις προτάσεις τους, ρούχα για γυναίκες που η φύση τις προίκισε με λίγες ή περισσότερες καμπύλες. Κι όμως… η αναζήτηση του στιλ για μια γυναίκα με παραπανίσια κιλά, εξακολουθεί να απαιτεί την δέουσα προσοχή.

Το δίλημμα του XL
Πολλές γυναίκες με παραπανίσια κιλά πέφτουν στην παγίδα της υπερβολής. Αντιστρέφοντας εντελώς την παλιά άποψη - αυτήν που τις ήθελε κουκουλωμένες κάτω από κελεμπία - ντύνονται τόσο σέξι, που φτάνουν στο αντίθετο άκρο.  


Καλές οι καμπύλες, δεν ντρεπόμαστε γι’ αυτές, αλλά ακόμα και το ωραιότερο πράγμα, χάνει την αξία του όταν το παρακάνουμε.
Η λύση είναι απλή
Ακολουθώντας μερικές απλές συμβουλές, μπορείς να αναδείξεις τις σεξι καμπύλες σου. Θυμήσου μόνο: οι καλύτερες λύσεις για όλα τα προβλήματα είναι συνήθως οι πιο απλές και προφανείς.
  Λαιμόκοψη V  Οι μπλούζες με λαιμόκοψη V και τα πουκάμισα κάνουν τον λαιμό να φαίνεται πιο μακρύς και την σιλουέτα λεπτότερη συνολικά.
  Κοντό μήκος  Φούστες και φορέματα που το μήκος τους φτάνει στο γόνατο, και όχι πιο κάτω, κάνουν τα πόδια να φαίνονται μακρύτερα και πιο σέξι.
  Καμουφλάζ στη μέση. Αν η μέση δεν είναι λεπτή και η κοιλίτσα τραβάει τα βλέμματα, ένα κρουαζέ φόρεμα δημιουργεί την ψευδαίσθηση της λεπτής μέσης και με το εντυπωσιακό του – συνήθως - ντεκολτέ, προσελκύει την προσοχη προς τα πάνω και όχι στην περιοχή της  μέσης.
  Το σωστό ύφασμα  Η επιλογή των σωστών υφασμάτων είναι το κυριότερο όπλο στην μάχη του στιλ για κάθε γυναίκα, πόσο μάλλον για τις γυναίκες με παραπανίσια κιλά. Λεπτά, «χυτά» υφάσματα είναι ιδανικά για chic ‘n’ classy εμφανίσεις. Μεταξωτά, δαντέλες και λεπτά βαμβακερά ή ζέρσεϊ υφάσματα, αποτελούν τις ιδανικότερες επιλογές.
  Τα ψηλά τακούνια. Άλλο ένα μεγάλο όπλο στο οπλοστάσιό μας! Κάνουν τα πόδια να δείχνουν ατελείωτα, την σιλουέτα λεπτότερη και εκτινάσσουν την αυτοπεποίθηση στα ύψη.


fe-mail.gr

Παράθυρο στο παρελθόν!!! Φωτογράφος συνδέει το τώρα με την ιστορία του κάθε τόπου!!! (ΡHOTOS)

Ο Ούγγρος καλλιτέχνης και φωτογράφος Kerényi Zoltán συγκρίνει εικόνες από το παρελθόν με το παρόν στο φωτογραφικό του αφιέρωμα με τίτλο..
«Ablak a Múltra», το οποίο μεταφράζεται ως παράθυρο στο παρελθόν. Ο φωτογράφος παίρνει εικόνες από το Fortepan, ένα site με μια online συλλογή ερασιτεχνικών φωτογραφιών από το 1900 έως τη δεκαετία του 1990 και τις τοποθετεί πάνω από τις δικές του εικόνες από τις ίδιες τοποθεσίες. Οι ασπρόμαυρες φωτογραφίες του παρελθόντος αποκαλύπτουν τόσο τις διαφορές όσο και τις ομοιότητες των δύο εποχών.
Το 1927 συναντάει το 2013
Φωτογράφος ανοίγει ένα παράθυρο στο παρελθόν (2)
Το 1937 συναντάει το 2012
Φωτογράφος ανοίγει ένα παράθυρο στο παρελθόν (3)
Το 1978 συναντάει το 2012
Φωτογράφος ανοίγει ένα παράθυρο στο παρελθόν (4)
Το 1962 συναντάει το 2012
Φωτογράφος ανοίγει ένα παράθυρο στο παρελθόν (5)
Το 1953 συναντάει το 2012
Φωτογράφος ανοίγει ένα παράθυρο στο παρελθόν (6)
Το 1954 συναντάει το 2012
Φωτογράφος ανοίγει ένα παράθυρο στο παρελθόν (7)
Το 1939 συναντάει το 2011
Φωτογράφος ανοίγει ένα παράθυρο στο παρελθόν (8)
Το 1948 συναντάει το 2013
Φωτογράφος ανοίγει ένα παράθυρο στο παρελθόν (9)
Το 1945 συναντάει το 2013
Φωτογράφος ανοίγει ένα παράθυρο στο παρελθόν (10)
Το 1963 συναντάει το 2013
Φωτογράφος ανοίγει ένα παράθυρο στο παρελθόν (11)
Το 1968 συναντάει το 2012
Φωτογράφος ανοίγει ένα παράθυρο στο παρελθόν (12)
Το 1900 συναντάει το 2012
Φωτογράφος ανοίγει ένα παράθυρο στο παρελθόν (1)

otherside.gr

Πιο ΤΟΥΜΠΑΝΟ από ποτέ η Ελένη Μενεγάκη.. (ΒΙΝΤΕΟ)!!

Πιο ΤΟΥΜΠΑΝΟ και εντυπωσιακή από ποτέ εμφανίστηκε προχθες στην εκπομπή της η Ελένη Μενεγάκη...
Η όμορφη παρουσιάστρια έλαμπε μέσα στο εφαρμοστό, μίνι φούξια φόρεμά της, ενώ έλαβε και πολλά κοπλιμέντα από τους συνεργάτες της!
Δείτε:

Aniwthoi

Ο σκληρός πυρήνας του Έλληνα αντέχει, παρά τα Μνημόνια και την αγωνία της επιβίωσης

Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη
Η ηγεσία της Αριστεράς και οι πνευματικά μπατιρημένοι  αυτόμολοι, που υποδύονται χρόνια τώρα την καθ’ ημάς «διανόηση», υφάρπαξαν μια σημαντική..
δύναμη, μια εξουσία. Την εξουσία να ονοματίζουν το «καλό» και το «κακό».
Η ενοχική Κεντροδεξιά, το πολιτικό προσωπικό της, οι καλλιτέχνες κι οι διανοούμενοι, που δεν προσκυνούσαν τα ιδεοληπτικά και ολοκληρωτικά ράκη των πάσης φύσεως «ιεχωβάδων» που πιστεύουν και στη βία, περνούσαν μέσα από την λογοκρισία και τις «επιτροπές κοινωνικών φρονημάτων», που έστησαν οι ψευτοπροοδευτικές κλίκες.
Το MEGA , η συγχωρεμένη «Ελευθεροτυπία», ο ΔΟΛ, και πλήθος μικρότερων εντύπων, η «Αυγή», τα γραφεία τύπου των αριστερών κομμάτων, εν πολλοίς και του ΠΑΣΟΚ, τα ίδια τα κόμματα και μια ψωραλέα στρατιά δημοσιογραφούντων, καθηγητάδων κι εν γένει ιντελιγκέντσηδων, που λέει κι ο Μίκης, ήταν κι ακόμη σ’ ένα βαθμό είναι μια διαρκής Ιερά Εξέταση. Μοιράζουν «πιστοποιητικά προοδευτικών φρονημάτων».
Μετά την τραγωδία του 1974, με την παλιά εθνικοφροσύνη πνιγμένη στο Πεντεμίλι της Κερύνειας, με τα σύμβολα του Έθνους λερωμένα από την προδοσία, ο απαράμιλλος ηρωισμός των εγκαταλειμμένων από τον Ιωαννίδη και την μεταπολιτευτική ηγεσία μαχητών του 1974, δεν ήταν αρκετός για να ανασχέσει την μηδενιστική πλημμυρίδα στο δημόσιο βίο.
Στα ΜΜΕ, στα Πανεπιστήμια, παντού όπου διαμορφώνεται ο δημόσιος λόγος έγινε μια μαζική έφοδος και υπερεκπροσωπήθηκαν απόψεις που εκφράζουν τα δέκατα του πυρετού, οι πιο απίθανες αποδομητικές απόψεις. Εφαρμόζοντας πιστά τον Γκράμσι και υπηρετώντας και την προσωπική τους ανέλιξη, βήμα – βήμα κατέλαβαν του Τομείς Ιστορίας και το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, την εκδοτική παραγωγή, ώστε να ελέγξουν στην πηγή την διαμόρφωση των διδακτικών βιβλίων κι εν γένει την βιβλιογραφία και την αποτύπωση της Ιστορίας. Στόχος ο έλεγχος και ποδηγέτηση των συνειδήσεων, να σκοτώσουν επιτέλους τον μισητό Παπαρρηγόπουλο και το εθνικό φρόνημα που διαμόρφωσε η Παιδεία από ιδρύσεως του νέου Ελληνικού Κράτους, να αμφισβητήσουν τα γεγονότα, να καθαιρέσουν τους θρύλους και τους ήρωες της αγωνιστικής πορείας του Ελληνισμού μέσα στους αιώνες. Ο πολτός που θα παρήγαγαν θα ήταν πιο εύπλαστος και δεκτικός στον μηδενισμό, μια νεολαία έτοιμη για την απέραντη χωματερή του ροζ ή κόκκινου ολοκληρωτισμού. Έπρεπε να ξηλωθεί από τις ψυχές της νεολαίας το ηρωικό πρότυπο κι η αγέρωχη περηφάνια του Έλληνα, για να καταπιεί τον πολυπολιτισμό και κανά δυο εκατομμυρία λαθραίους μουσαφιραίους. Έπρεπε να καθαιρεθούν από τις καρδιές και τις συνειδήσεις τα Σύμβολα και οι Ήρωες που ενώνουν τους Έλληνες και θεμελιώνουν το φρόνημα. Γιατί τέτοιοι άνθρωποι, τέτοια νεολαία, δεν καίνε την Σημαία των αγώνων μας, δεν βανδαλίζουν τα αγάλματα των Ηρώων μας και των αληθινών πνευματικών ανθρώπων, δεν καίνε πανεπιστήμια, μαγαζιά κι ούτε γίνονται «χρήσιμοι ηλίθιοι» των ξένων ή θαμώνες σε καταλήψεις και πρόβατα του κάθε ημιμαθούς ηγετίσκου. Έπρεπε να δουλέψει δεκαετίες το σαράκι των αποδομητών, να απλωθούν σαν πνευματική χολέρα, για να φτάσουμε στην σημερινή παρακμή, με τα πανεπιστήμια χώρους εκφασισμού, πνευματικής αγκύλωσης και ανομίας και τα ΜΜΕ ή την «τέχνη» συχνά κήρυκες μισελληνισμού ή και προαγωγής ξένων συμφερόντων.
Μόλις δε κάποιος αντιδρά, ασκούν την αυθαίρετη εξουσία τους, μοιράζουν χαρακτηρισμούς για «φασίστες», «νεοναζί» κλπ. Όποιος δεν είναι σαν τα μούτρα τους, δέχεται αμέσως συκοφαντίες, ύβρεις, λοιδορίες ή απομόνωση. Δεν είναι παρά ένα είδος «ηθικής δολοφονίας».
Αυτοί και με αυτές τις νοοτροπίες στελέχωσαν, ανεξαρτήτως κυβερνήσεων, την μπαταρισμένη μεταπολιτευτική παράγκα. Και την Πατρίδα ξέσκισαν και τα κονόμησαν. Και το ωραίο είναι ότι το έκαναν συνήθως με έξοδα της Πατρίδας, του ίδιου του λαού. Εργοδοτήθηκαν στην Παιδεία, στα κρατικά ΜΜΕ, επιχορηγήθηκαν ως ΜΚΟ, σωματεία, ιδρύματα, έφτασαν στα έδρανα της Βουλής.
Ράγισε όμως η μόστρα τους. Ξέφτισαν εντελώς τα κουρέλια των ιδεών τους. Τόσα χρόνια είχαν την εξουσία να ονοματίζουν αυθαίρετα και ύπουλα το «καλό» και το «κακό» και τι παρήγαγαν; Την Ρεπούση, τον Βούτση, τον κανακάρη του και τους ομοίους τους.
Με αφορμή τον «αντιρατσιστικό» ξαναβγήκαν παγανιά, όπως για το Μακεδονικό, για τα Ίμια, για τους S-300, για τον Οτσαλάν, για το Σχέδιο Ανάν, πάντα ευθυγραμμισμένοι με τα συμφέροντα του τούρκικου επεκτατισμού και τον ξένο παράγοντα. Η πρώτη τους μεγάλη ήττα ήταν στο Σχέδιο Ανάν. Δεν τους πέρασε. Τζάμπα τα φράγκα των πρεσβειών κι ήταν ο Τάσσος Παπαδόπουλος που τους εξευτέλισε. Η δεύτερη ήττα απόπειρας μαζικής ποδηγέτησης, ήταν στην εσωκομματική μάχη της ΝΔ τον Νοέμβριο του 2009. Ψώνισαν από σβέρκο. Αυτή, την τρίτη φορά, είναι πάλι ο Αντώνης Σαμαράς που το έκανε, αρνήθηκε νικηφόρα την αυθαίρετη και φασιστοειδή εξουσία τους να συκοφαντούν όποιον διαφωνεί με αυτούς.
Θα ‘ρθει λοιπόν ο νόμος, με τον οποίο ο Πρωθυπουργός θέλει να βελτιώσει την υφιστάμενη από το 1979 νομοθεσία κατά του ρατσισμού. Σε αυτήν περιλαμβάνεται η ποινικοποίηση της άρνησης των Γενοκτονιών του Ποντιακού Ελληνισμού, των αδελφών Αρμενίων από τους Τούρκους και των Εβραίων από τους Ναζί. Αναμένω την ψηφοφορία για να δω κάθε κατεργάρη στον πάγκο του. Να δω ποιος θα πάει για κατούρημα την ώρα της ψηφοφορίας, τι θα ψελλίζουν οι αποδομητές της αριστεράς και θα τους βλέπουν εκατομμύρια Μικρασιατών στην καταγωγή Ελλήνων. Να δω με τι μούτρα θα πάνε, μετά στις εκδηλώσεις Μνήμης, τι θα λένε στους «δεκάρικους» χαιρετισμούς για την 19η Μαΐου και την 24η Απριλίου. Τότε θα είναι πια η ώρα που εμείς όλοι, θα ονοματίσουμε το αληθινό καλό και το κακό, την ασέβεια, την αναίσχυντη υποκρισία και τους φορείς της.
Η αυθαίρετη εξουσία τους τελειώνει. Απέτυχαν. Οι ελληνικές λέξεις άντεξαν και κράτησαν το αληθινό νόημα τους. Ο σκληρός πυρήνας του Έλληνα αντέχει, παραμένει αλώβητος. Παρά τα Μνημόνια, την αγωνία της επιβίωσης. Γιατί η δανειακή σύμβαση και η κρίση μια μέρα θα έχουν τελειώσει. Η Ελλάδα όμως δεν τελειώνει….

Χριστίνα Κoλέτσα: Δείτε το έξαλλο βίντεο που την έκανε να ντρέπεται πριν γίνει τραγουδίστρια !!!

Έγινε πολύ νωρίτερα, όταν συμμετείχε στο Fame Story. Η Χριστίνα είχε δείξει από νωρίς τα προσόντα της -όχι μόνο τα φωνητικά- ..
όμως η εμφάνιση που έκανε ερμηνεύοντας το Jambi της Βανδή, έμεινε στην ιστορία.

Η ίδια δεν την επέλεξε αλλά ούτε και ήταν σύμφωνη με αυτό. Όταν μάλιστα είδε τα ρούχα που της έφερε η Άννα Καψάλη, αντέδρασε! Όμως ο λόγος της δεν περνούσε.

Έτσι έβαλε το καυτό σορτσάκι και από πάνω κάτι σαν μαγιό με κρόσσια και τραγούδησε. Στις πρόβες μάλιστα ήταν χάλια ψυχολογικά γιατί δεν ήθελε να παρεξηγηθεί με ένα τόσο σέξι ντύσιμο. Όταν ήρθε η ώρα να κριθεί, η στιγμή ήταν δύσκολη.Όχι τόσο για εκείνη όσο για τον Σταρόβα που την έκρινε «Είσαι αφοπλιστική… τι να πω… ντρέπομαι» είπε ο τραγουδιστής με γουρλωμένα μάτια. Φυσικά της έβαλε ένα 9!

Η Χριστίνα χάρηκε αλλά κάθε φορά που έβλεπε το βίντεο δε χαιρόταν. Θεωρούσε πολύ προκλητικό το ντύσιμο γι αυτό και αποφάσισε να σβήσει το βίντεο από το αρχείο της.

Aniwthoi

Τι πρέπει να προσέχουν γονείς και ανήλικοι όταν χρησιμοποιούν το Facebook!!!

Οδηγίες προς γονείς και παιδιά απευθύνει η Ελληνική Αστυνομία για τη χρήση σελίδων κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook προκείμενου να..
αποφεύγονται περιπέτειες όπως αυτή της 13χρονης Χριστίνας από τα Σπάτα που παρασύρθηκε από έναν 23χρονο Αλβανό τον οποίο γνώρισε μέσω διαδικτύου.
Όπως λένε χαρακτηριστικά αστυνομικοί που ασχολούνται με αντίστοιχες υποθέσεις, οι ανήλικοι δεν θα πρέπει να απαντούν σε ηλεκτρονικά μηνύματα που τους κάνουν να αισθανθούν «άβολα». Αντίθετα παροτρύνονται να ενημερώνουν τους γονείς ή κάποιο πρόσωπο που εμπιστεύονται.

Καλό θα είναι να αποφύγουν να στέλνουν τις φωτογραφίες και τα προσωπικά τους στοιχεία μέσω διαδικτύου σε αγνώστους και άρα θα πρέπει, αντίστοιχα, να προσαρμόζουν τις ρυθμίσεις των λογαριασμών τους στο Facebook προκειμένου να είναι «ορατοί» μόνο στους φίλους τους...
Περισσότερα ΕΔΩ

Karadayi - Καρανταγί ( ΌΛΑ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ) Με Ελληνικούς υπότιτλους αλλά και χωρίς υπότιτλους

Το karadayi - Καρανταγί, απ' ότι φαίνεται μέχρι τις μέχρι τώρα ενδείξεις κατέκτησε την αγάπη του τηλεοπτικού κοινού,..
αφού σημειώνει υψηλά νούμερα τηλεθέασης σε αντίθεση με το Son, που προβλήθηκε την ίδια ώρα.

Μια τούρκικη σειρά που η σκηνοθεσία του αλλά και η υπόθεση του είναι τέτοια ώστε σε ελκύει να την παρακολουθήσεις. Μια οικογένεια, μια δολοφονία και η φυλακή. Έρωτας άλλα και μίσος. Η οικογένεια Karadayi ζει ένα δράμα.

Ο πατέρας μπαίνει στην φυλακή για έναν φόνο που δεν διέπραξε. Μια άτυχη στιγμή τον έφερε στο πιο “κακό” μέρος. Ο γιος θέλει να βρει την αλήθεια και να σώσει τον πατέρα του. Παριστάνει τον δικηγόρο, ερωτεύεται την δικαστίνα και μάχεται για τον έρωτα αλλά και για να αποδείξει την αλήθεια. Πρωταγωνιστες στην σειρά, ο γνωστός σε όλους από την σειρά Ezel, (Kenan Imirzalioglu,)και Berguzar Korel.

Όλα τα επεισόδια με Ελληνικούς υπότιτλους:

Τα στιγμιότυπα όλων των επεισοδίων με Ελληνικούς Υπότιτλους:
| 01 | 02 [ Α | Β ] 03 [ Α | Β ] 04 [ Α | Β ] 05 [ Α | Β ] 06 [ Α | Β ] 07 [ Α | Β ] 08 [ Α | Β ] 09 [ Α | Β ]


Όλα τα επεισόδια χωρίς Ελληνικούς υπότιτλους:
01-02 | 03-04 | 05-06 | 07-08 | 09-10 | 11-12 | 13-14 | 15-16 | 17-18 | 19-20 | 21-22 | 23-24 | 25-26 | 27-28 | 29-30 | 31-32 | 33-34 | 35-36 | 37-38 | 39-40 | 41-42 | 43-44 |45-46 | 47-48 | 49-50 | 51-52 | 53-54 | 55-56 | 57-58 | 59-60 | 61-62 | 63-64



tv-greek.com



ΚΑΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ